2012-03-20

Adatinė ir kitos smulkmenėlės

Pagaliau prisiruošiau išsisiuvinėti sau adatinę.


Jau seniai buvo laikas, nes siuvimo adatos turėjo savo pagalvėlę, o siuvinėjimo voliodavosi kartu su siūlais dėžutėje. Prisijungiau prie bendro siuvinėjimo projektėlio, kad būčiau įsipareigojusi ir tikrai pabaigčiau tą adatinę. Rytoj rodysimės su pabaigtais darbeliais, tai šauniai suspėjau. Nedaug trūko, kad būčiau nepabaigusi, nes niekaip neradau tinkamų sągų. Jei ne projektėlis, tikrai būčiau nukišusi siuvinuką kur nors giliai kampan, kur jis gulėtų ir dulėtų n metų, bet teko kažkaip suktis iš padėties. Panaršiusi internete radau įvairių idėjų, bet lengviausia pasirodė sagas dekupažuoti – juolab, kad turėjau servetėlių su tinkamos spalvos motyvais. Rezultatas man visai patinka :)


Ilgokai krapščiausi, kol viską susiuvau, ir sagas ne taip lengva prisiūti kaip man atrodė nepabandžius, bet siuvinėti buvo labai smagu, taigi tikrai dar siuvinėsiu tokio tipo adatines. Siuvinėjimas yra tik vienas iš mano laisvalaikio užsiėmimų, kurio imuosi pamainomis su nerimu, ar mezgimu, todėl ir darbelius renkuosi nedidelius – kad negulėtų siuvinukai kur nors užmesti ir nepabaigti :) O tų mano darbelių ne tiek jau ir daug...

Pats pirmas mano siuvinėtas darbelis buvo seilinukas pusseserės dukrytei. Jam labai tiktų apibūdinimai taip, kaip mokėjau ir iš to, ką turėjau :D



Pirmas ir kolkas vienintelis atvirukas - naujametinis sveikinimas draugei Sonatai:


Pagalvytė mano mažiams. Užpildyta grikių lukštais, todėl greičiau yra žaislas, nei namų dekoro detalė.



Kada nors būtinai šiam meškiui į kompaniją išsiuvinėsiu zuikį. Bet kolkas jam teks palaukti, nes įvairių siuvinukų esu nusimačiusi mažiausiai pusmečiui. Ir šią adatinę išsiuvinėjau labai netikėtai ir visai ne pagal planą :)

5 komentarai:

  1. nuostabūs visi alei vieno tavieji siuvinukai ;)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Anonimiškas2012-03-23 09:44

    vo blyn, tigi siuliukai pas mane taip ir guli, nupirkau ir uzmirsau :D Grazu :) turim 2 seilinukus Vilmutės siuvinėtus ir vien juos rišasi dabar sriubas srėbdamos merginos, nors kiti jau lyg ir nebenaudojami :) Reda pamačiusi ančiuką pradėjo rėkti "cia maano, cia maaano, mama, cia maaaano :DDD"

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Oi, kaip smagu... Svarbiausia, kad patinka panelėms :)

      Panaikinti
  3. Anonimiškas2013-12-28 17:40

    Linksmi naujametiniai sveikinimai
    Sveikinimai.lt

    AtsakytiPanaikinti